PREKIŲ PIRKIMO–PARDAVIMO „Vynuoges.lt“
INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE TAISYKLĖS
1. SĄVOKOS
1.1. Pardavėjas – Vynuoges.lt – IĮ Ekoflora,
pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta ir veikianti individuali įmonė,
juridinio asmens kodas 302490997, buveinės registracijos adresas Vakarų g. 5, 14158 Antežeriai,
Vilniaus r., Lietuvos Respublika, duomenys apie bendrovę kaupiami ir saugomi
Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre.
1.2. Pirkėjas – asmuo, perkantis Parduotuvėje
prekes ar paslaugas arba besinaudojantis Parduotuve.
Pirkėjas – vartotojas yra fizinis asmuo, sulaukęs 18 metų, ketinantis įsigyti
iš Vynuoges.lt prekių ar paslaugų asmeniniams, šeimos ar ūkio poreikiams
tenkinti, su verslu ar profesija nesusijusiais tikslais. Pirkėjas –
verslininkas yra fizinis ar juridinis asmuo, ketinantis įsigyti iš Vynuoges.lt prekių
ar paslaugų su verslu ar profesija susijusiais tikslais. Jei Pirkėjas yra
juridinis asmuo, jis veikia per įgaliotą atstovą, užsiregistravusį Parduotuvėje
nustatyta tvarka.
1.3. Parduotuvė – elektroninė Vynuoges.lt parduotuvė,
pasiekiama adresu www.vynuoges.lt
1.4. Pirkimo–pardavimo sutartis – tarp
Pirkėjo ir Pardavėjo pagal Parduotuvės pirkimo–pardavimo taisykles sudaryta
prekių pirkimo–pardavimo sutartis.
1.5. Taisyklės – šios nuotolinės
prekių pirkimo–pardavimo taisyklės, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo
teisės bei pareigos, Pardavėjo siūlomų prekių ir paslaugų įsigijimo bei
apmokėjimo už jas sąlygos, prekių ir paslaugų pristatymo ir grąžinimo tvarka,
šalių atsakomybė bei kitos su prekių ir paslaugų pirkimu–pardavimu Parduotuvėje
susijusios nuostatos.
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, kuris
nustato Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę bei
kitas su Pardavėjo siūlomų prekių ir paslaugų pirkimu–pardavimu susijusias
nuostatas Pirkėjui įsigyjant prekes ar paslaugas Parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas prekes ir paslaugas Parduotuvėje gali įsigyti tik
sutikęs su Taisyklėmis. Pirkėjui patvirtinus susipažinimą su Taisyklėmis, jis
įsipareigoja jų laikytis bei jas vykdyti. Įsigydamas prekes ir paslaugas
Parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su Taisyklių taikymu ir patvirtina, kad jas
suprato. Tuo atveju, kai Pirkėjas neperskaitė ir (ar) nesuprato Taisyklių arba
su jomis nesutiko, jis negali pirkti prekių ir paslaugų Parduotuvėje.
2.3. Prekybos veikla Parduotuvėje vykdoma iš Lietuvos
Respublikos teritorijos.
2.4. Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles. Taisyklių
pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Parduotuvėje. Jei Pirkėjas po Taisyklių
pakeitimų paskelbimo bet kokiu būdu naudojasi Parduotuve, laikoma, kad jis
sutinka su visais Taisyklių pakeitimais.
1.2. Pirkėjas – asmuo, perkantis Parduotuvėje prekes ar paslaugas arba besinaudojantis Parduotuve.
Pirkėjas – vartotojas yra fizinis asmuo, sulaukęs 18 metų, ketinantis įsigyti iš Vynuoges.lt prekių ar paslaugų asmeniniams, šeimos ar ūkio poreikiams tenkinti, su verslu ar profesija nesusijusiais tikslais. Pirkėjas – verslininkas yra fizinis ar juridinis asmuo, ketinantis įsigyti iš Vynuoges.lt prekių ar paslaugų su verslu ar profesija susijusiais tikslais. Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, jis veikia per įgaliotą atstovą, užsiregistravusį Parduotuvėje nustatyta tvarka.
1.3. Parduotuvė – elektroninė Vynuoges.lt parduotuvė, pasiekiama adresu www.vynuoges.lt
1.4. Pirkimo–pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo pagal Parduotuvės pirkimo–pardavimo taisykles sudaryta prekių pirkimo–pardavimo sutartis.
1.5. Taisyklės – šios nuotolinės prekių pirkimo–pardavimo taisyklės, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, Pardavėjo siūlomų prekių ir paslaugų įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių ir paslaugų pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių ir paslaugų pirkimu–pardavimu Parduotuvėje susijusios nuostatos.
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę bei kitas su Pardavėjo siūlomų prekių ir paslaugų pirkimu–pardavimu susijusias nuostatas Pirkėjui įsigyjant prekes ar paslaugas Parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas prekes ir paslaugas Parduotuvėje gali įsigyti tik sutikęs su Taisyklėmis. Pirkėjui patvirtinus susipažinimą su Taisyklėmis, jis įsipareigoja jų laikytis bei jas vykdyti. Įsigydamas prekes ir paslaugas Parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su Taisyklių taikymu ir patvirtina, kad jas suprato. Tuo atveju, kai Pirkėjas neperskaitė ir (ar) nesuprato Taisyklių arba su jomis nesutiko, jis negali pirkti prekių ir paslaugų Parduotuvėje.
2.3. Prekybos veikla Parduotuvėje vykdoma iš Lietuvos Respublikos teritorijos.
2.4. Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Parduotuvėje. Jei Pirkėjas po Taisyklių pakeitimų paskelbimo bet kokiu būdu naudojasi Parduotuve, laikoma, kad jis sutinka su visais Taisyklių pakeitimais.
2.5. Toliau Taisyklėse sąvoka „prekės“ apima ir prekes, ir paslaugas, nebent aiškiai nurodyta ar iš konteksto akivaizdu kitaip.
3. PIRKIMO–PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
3.1. Parduotuvėje prekes gali pirkti tik registruoti
Pirkėjai. Prieš registraciją Pirkėjas taip pat privalo susipažinti su
Parduotuvės Privatumo politika. Pirkėjui užsiregistravus
Parduotuvėje laikoma, kad jis susipažino su Privatumo politika bei su ja
sutinka.
3.2. Registracija atliekama užpildant registracijos formą ir
joje pateikiant būtinus duomenis (toliau – Registracijos duomenys). Pirkėjas
pats yra atsakingas už Registracijos duomenų teisingumą, slaptumą ir (ar)
išsaugojimą.
3.3. Norėdamas įsigyti prekes, Pirkėjas atlieka užsakymą
Parduotuvėje, užpildydamas elektroninę užsakymo formą.
3.4. Pirkimo–pardavimo sutartis yra sudaroma kiekvienam
Pirkėjo užsakymui.
3.5. Pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
laikoma sudaryta, kai Pirkėjas Parduotuvėje: (i) pateikia užsakymą bei
suformuoja prekių krepšelį, laikydamasis Pardavėjo nurodytų instrukcijų ir
nurodo prekių pristatymo adresą arba prekių atsiėmimo būdą, (ii) susipažinęs su
Taisyklėmis pasirenka apmokėjimo būdą bei visiškai apmoka užsakymą ir (iii)
Pardavėjas patvirtina Pirkėjo užsakymą, parodydamas ir / ar atsiųsdamas
užsakymo informaciją bei patvirtinimo pranešimą (el. paštu ir / ar telefonu) ir
/ ar sąskaitą faktūrą. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam
tikrai daliai Taisyklių, jis negali užsakyti prekių.
3.6. Iki sutarties sudarymo Pardavėjas gali siųsti Pirkėjui
ir kitus tarpinius patvirtinimus, pavyzdžiui, patvirtinimą, kad gautas
apmokėjimas ir pan.
3.7. Pirkimo–pardavimo sutartis galioja iki visiško
įsipareigojimų pagal šią sutartį įvykdymo. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma
įvykdyta, kai prekės perduodamos Pirkėjui Taisyklių ir Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatyta tvarka.
3.8. Patvirtinus Pirkėjo užsakymą, Pirkėjas įsipareigoja
sumokėti prekių kainą ir priimti Parduotuvėje užsakytas prekes. Apmokėję
užsakymą, daugiau prekių pridėti nebegalėsite.
3.9. Pardavėjas gali netvirtinti Pirkėjo užsakymo, jei
Pirkėjas neįvykdo visų prekės užsakymo sąlygų, Pardavėjas neturi Pirkėjo
norimos prekės, Pirkėjas nepatvirtino sutikimo su Taisyklėmis ir / ar dėl kitų
priežasčių, kurios gali būti individualiai nurodomos Pirkėjui.
4. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Pirkėjas turi teisę:
4.1.1. pirkti Parduotuvėje, laikydamasis Taisyklių, kitų
Pardavėjo instrukcijų ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;
4.1.2. Pirkėjas-vartotojas turi teisę atsisakyti
Pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos Parduotuvėje, pranešdamas apie tai
Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų Civilinio kodekso ir
šių Taisyklių nustatyta tvarka;
4.1.3. grąžinti ir / ar pakeisti nekokybiškas ir / ar
netinkamai sukomplektuotas prekes, pasinaudoti prekėms taikomomis garantijomis;
3.2. Registracija atliekama užpildant registracijos formą ir joje pateikiant būtinus duomenis (toliau – Registracijos duomenys). Pirkėjas pats yra atsakingas už Registracijos duomenų teisingumą, slaptumą ir (ar) išsaugojimą.
3.3. Norėdamas įsigyti prekes, Pirkėjas atlieka užsakymą Parduotuvėje, užpildydamas elektroninę užsakymo formą.
3.4. Pirkimo–pardavimo sutartis yra sudaroma kiekvienam Pirkėjo užsakymui.
3.5. Pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas Parduotuvėje: (i) pateikia užsakymą bei suformuoja prekių krepšelį, laikydamasis Pardavėjo nurodytų instrukcijų ir nurodo prekių pristatymo adresą arba prekių atsiėmimo būdą, (ii) susipažinęs su Taisyklėmis pasirenka apmokėjimo būdą bei visiškai apmoka užsakymą ir (iii) Pardavėjas patvirtina Pirkėjo užsakymą, parodydamas ir / ar atsiųsdamas užsakymo informaciją bei patvirtinimo pranešimą (el. paštu ir / ar telefonu) ir / ar sąskaitą faktūrą. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis negali užsakyti prekių.
3.6. Iki sutarties sudarymo Pardavėjas gali siųsti Pirkėjui ir kitus tarpinius patvirtinimus, pavyzdžiui, patvirtinimą, kad gautas apmokėjimas ir pan.
3.7. Pirkimo–pardavimo sutartis galioja iki visiško įsipareigojimų pagal šią sutartį įvykdymo. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma įvykdyta, kai prekės perduodamos Pirkėjui Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.8. Patvirtinus Pirkėjo užsakymą, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti prekių kainą ir priimti Parduotuvėje užsakytas prekes. Apmokėję užsakymą, daugiau prekių pridėti nebegalėsite.
3.9. Pardavėjas gali netvirtinti Pirkėjo užsakymo, jei Pirkėjas neįvykdo visų prekės užsakymo sąlygų, Pardavėjas neturi Pirkėjo norimos prekės, Pirkėjas nepatvirtino sutikimo su Taisyklėmis ir / ar dėl kitų priežasčių, kurios gali būti individualiai nurodomos Pirkėjui.
4. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Pirkėjas turi teisę:
4.1.1. pirkti Parduotuvėje, laikydamasis Taisyklių, kitų Pardavėjo instrukcijų ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;
4.1.2. Pirkėjas-vartotojas turi teisę atsisakyti Pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos Parduotuvėje, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų Civilinio kodekso ir šių Taisyklių nustatyta tvarka;
4.1.3. grąžinti ir / ar pakeisti nekokybiškas ir / ar netinkamai sukomplektuotas prekes, pasinaudoti prekėms taikomomis garantijomis;
4.1.3.1.
Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva,
modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos
Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis
„Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.Per numatytą 14 dienų terminą Pirkėjas turi
teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą:
– Mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
– Antžeminio transporto priemonės;
– Augalai, gyvūnai
ir tinkamos kokybės maisto prekės;
– Sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai
paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai
– Mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
– Antžeminio transporto priemonės;
– Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
– Sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai
4.1.4. į kitas Taisyklėse ir / ar Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja:
4.2.1. sumokėti užsakytų prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes;
4.2.2. priimdamas prekes jas apžiūrėti ir patikrinti, taip pat Taisyklių nustatyta tvarka informuoti Pardavėją apie siuntos sugadinimą, aiškiai matomus prekės defektus, prekės modelio, komplektacijos neatitikimą Pirkėjo užsakymui;
4.2.3. patikrinti, ar įsigyta prekė yra kokybiška, ir
informuoti Pardavėją (tel. +370 682 57560 arba el. paštu: info@vynuoges.lt) apie
pastebėtus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės
perdavimo metu;
4.2.4. pasirinkęs prekių atsiėmimo būdą Prekių išdavimo
skyriuje, nedelsdamas atsiimti prekes, kai tik bus informuotas apie tokią
galimybę;
4.2.5. pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą ar kitas
Pardavėjo siūlomas paslaugas, sudaryti sąlygas jas teikti, taip pat tinkamai
atsiskaityti už tokias paslaugas;
4.2.6. apmokėti prekės grąžinimo išlaidas, jei jos tenka
Pirkėjui;
4.2.7. nedelsiant atnaujinti informaciją, jei pasikeitė
Pirkėjo Registracijos duomenys, prekių pristatymo duomenys;
4.2.8. nenaudoti Parduotuvės tokiu būdu, kuris gali sukelti
pavojų tinkamam Parduotuvės veikimui, saugumui, vientisumui ar riboti kitų
asmenų galimybę pasinaudoti Parduotuve;
4.2.9. laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos
teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
5. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
5.1. Pardavėjas turi teisę:
5.1.1. be išankstinio perspėjimo apriboti ar sustabdyti
Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve, taip pat panaikinti Pirkėjo registraciją,
jei Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ir / ar
pažeidžia savo pareigas; Pardavėjas neatsako už jokius su tuo susijusius
Pirkėjo nuostolius;
5.1.2. riboti ar uždrausti didmeninius pirkimus;
5.1.3. laikinai arba iš viso nutraukti Parduotuvės veiklą,
keisti Parduotuvę ar atskiras jos dalis, visą ir bet kokį jos turinį, riboti
joje atliekamus pirkimus, pakeisti Parduotuvės veiklos internetinį adresą,
riboti registruotų Pirkėjų skaičių, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui;
Pardavėjas neatsako už jokius tokiais veiksmais sukeltus neigiamus padarinius
Pirkėjui;
5.1.4. pakeisti Taisykles, prekių kainas, pirkimo sąlygas ir
/ ar bet kokias kitas su Parduotuve susijusias instrukcijas, apie pakeitimus
paskelbdamas Parduotuvėje.
5.2. Pardavėjas įsipareigoja:
5.2.1. gerbti Pirkėjo privatumą, saugoti jo duomenų slaptumą,
išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir/ar Parduotuvės
5.2.2. negalėdamas pateikti Pirkėjui užsakytos prekės,
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti už trūkstamą prekę arba už visą užsakymą
Pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas nuo informacijos apie
trūkstamą/trūkstamas prekę/prekes gavimo.
6. PREKIŲ KAINOS IR APMOKĖJIMAS
6.1. Prekių kainos Parduotuvėje ir / ar užsakyme yra nurodomos eurais.
6.2. Prekės Pirkėjui parduodamos kainomis, galiojančiomis Parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu. Konkreti prekių kaina ir mokėtina suma už prekes Pirkėjui yra parodoma suformavus prekių krepšelį. Jei Pirkėjas nesutinka su nurodoma kaina, jis negali tęsti prekių užsakymo procedūros ir užsakyti prekių.
6.3. Į prekių kainą nėra įskaičiuota prekių pristatymo kaina ir
paslaugų, kurias iš Pardavėjo gali užsisakyti Pirkėjas, kaina. Jei nenurodyta
kitaip, prekių pristatymo paslauga ir kitos paslaugos yra mokamos. Šių paslaugų
kainos ir jų apskaičiavimo bei sumokėjimo tvarka nurodoma Parduotuvėje.
6.4. Prekes Parduotuvėje įsigyti galima tik atlikus
išankstinį mokėjimą.
6.5. Prekių pirkimo dokumentai – užsakymo informacija, sąskaitos
faktūros, Pirkėjui pateikiami elektroniniu būdu Pirkėjo paskyroje, iš
kurios Pirkėjas jas gali atsisiųsti ir / ar atsispausdinti. Šie elektroniniai
pirkimo dokumentai galioja be parašo.
6.6. Jei Pardavėjas nustato kainos klaidą Parduotuvėje, jis
nedelsiant apie tai informuoja Pirkėją. Tokiu atveju Pirkėjui suteikiama
galimybė atšaukti užsakymą arba pakartotinai patvirtinti užsakymą už tinkamą
kainą.
7. PREKIŲ PRISTATYMAS
7.1. Prekės pristatomos tik Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje
ir Suomijoje. Prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis, jei norite, kad prekės būtų pristatytos į bet kurią kitą ES šalį. Galimi prekių pristatymo Pirkėjui būdai yra nurodomi Pirkėjui
Parduotuvėje suformavus prekių krepšelį ir nurodžius pristatymo adresą.
7.2. Prekių pristatymo paslauga yra mokama. Prekių pristatymo
kainos yra nurodytos šioje nuorodoje.
7.3. Pirkėjui pasirinkus prekių pristatymo paslaugą, prekių
pristatymo kaina Pirkėjui yra parodoma užsakymo pabaigoje, prieš pasirenkant
mokėjimo būdą ir / ar atliekant mokėjimą. Prekių pristatymo kaina sumokama iš
anksto, kartu su mokėjimu už prekes.
7.4. Vynmedžių sodinukai pristatomi Pirkėjams balandžio
pabaigoje – gegužės pirmoje pusėje, kai ateina tinkamas laikas juo sodinti,
o kitos Prekės Pirkėjams pristatomos per 7 kalendorines dienas nuo užsakymo patvirtinimo,
jei jos buvo užsakytos atskiru užsakymu, t.y. be sodinukų. Apie tikslią prekių
pristatymo datą ir laiko intervalą Pirkėjas informuojamas el. paštu ir /
ar telefonu. Pirkėjas individualiai gali būti informuojamas ir apie
kitokį prekių pristatymo laiką. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais
bus pristatytos per Taisyklėse ir / ar kitur Parduotuvėje nurodytus, taip pat
Pirkėjui individualiai nurodytus prekių pristatymo terminus, ypač jei užsakomos
prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas
pastangas, kad prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.
7.5. Užsakydamas prekių pristatymo paslaugą, Pirkėjas privalo
nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir sudaryti tinkamas sąlygas prekių
iškrovimui (atrakinti vartus, pakelti užkardą, atidaryti duris ir pan.).
Pristatytos prekės įnešamos tik pro duris, prekės pro balkoną ar langus
nekeliamos.
7.6. Prekių pristatymo Pirkėjui atveju prekės iškraunamos
Pirkėjo nurodytoje vienoje vietoje. Jeigu prekes reikia perstatyti ar pernešti
į kitą vietą negu Pirkėjo pirmiau nurodyta prekių iškrovimo vieta, Pirkėjas
tokiu prekių perstatymu ar pernešimu pasirūpina pats.
7.7. Jeigu sutartu pristatymo laiku ir 20 (dvidešimt) po jų
einančių minučių Pirkėjas nepasitinka Pardavėjo atstovų Pirkėjo užsakyme
nurodytu iškrovimo adresu, krovinys laikomas nepristatytu dėl Pirkėjo kaltės.
Tokiu atveju Pirkėjo užsakytos prekės grąžinamos į artimiausią Prekių išdavimo
skyrių ir Pardavėjo atstovas su Pirkėju sutaria kitą artimiausią pristatymo
datą. Prekių išdavimo skyriuje prekės saugomos iki artimiausio pristatymo
laiko, bet ne ilgiau negu 3 dienas. Po šio termino, Pirkėjo užsakymas
atšaukiamas 8.5. punkte nustatyta tvarka. Pirkėjas, pageidaujantis, kad
Pardavėjas pakartotinai pristatytų užsakytas prekes, prieš užsakytų prekių
pristatymą privalo Pardavėjui sumokėti pakartotinį prekių pristatymą naujai
sutartu laiku pagal pirmojo prekių pristatymo įkainius.
7.8. Prekių pristatymo paslauga apima prekių užnešimą į butą
arba gyvenamojo namo pirmą aukštą.
7.9. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos
būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius siuntos pakuotės
pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo,
Pirkėjas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti pristatymo
patvirtinime ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Tokiu atveju
laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis,
kokybė, asortimentas atitinka Pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas ir prekių
pristatymas yra atliktas tinkamai.
7.10. Nustačius prekių kokybės ir / ar asortimento
neatitikimą, Pirkėjas prekės, kuri neatitinka kokybės ir/ar asortimento, negali
priimti. Apie atsisakymą priimti prekę ir rastus pažeidimus Pirkėjas privalo
pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime ir / ar užpildydamas siuntą
pristačiusio asmens pateiktas formas. Jeigu nustatomas prekių kiekio
neatitikimas, apie prekių trūkumą Pirkėjas taip pat privalo pažymėti siuntos
pristatymo patvirtinime ir / ar užpildydamas siuntą pristačiusio asmens
pateiktas formas.
7.11. Pirkėjui priėmus siuntą be pastabų laikoma, kad prekės
pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas
atitinka Pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas, o papildomos paslaugos,
susijusios su prekių pardavimu bei pristatymu, atliktos tinkamai.
7.12. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Perduodant
prekes iš Pirkėjo gali būti prašoma pateikti asmens tapatybę patvirtinantį
dokumentą, taip pat Pardavėjo Pirkėjui atsiųstą informaciją apie užsakymą.
7.13. Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad
prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai
priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Tuo
atveju, kai Pirkėjas pats negali atsiimti prekių, o prekės pristatytos nurodytu
adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės
nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po
planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu
atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su
prekių pavėluotu pristatymu ir / ar nepristatymu.
7.14. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių
aplinkybių.
8. PREKIŲ KOKYBĖ IR GARANTIJA
8.1. Parduodamų prekių savybės bendrai nurodomos prie
kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Jei prekių charakteristikos ar
savybės pavadinime ir aprašyme nurodytos skirtingai ir prieštarauja vienos
kitoms, laikoma, kad teisinga informacija pateikta prekės aprašyme.
8.2. Parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar
kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl
Pirkėjo naudojamų elektroninių prietaisų ypatybių ar kitų techninių
priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos
neatitikimus.
8.3. „Vynuoges.lt“
yra skirta mūsų klientams tiekti aukštos kokybės sodinamąją medžiagą – vynuogių
sodinukus, kurie beveik garantuotai augs. Tikimasi, kad atvykęs pirkėjas
patikrins visą pakuotę ir kad apie sugadintus gaminius ar trūkumus bus pranešta
per 48 valandas nuo pakuotės (-ų) atvykimo. Visi įsišakniję vynuogių sodinukai,
pasodinti iki birželio 1 d., nerodantys augimo požymių iki birželio 23 d., bus
pakeisti nemokamai, priklausomai nuo prieinamumo arba už juos grąžinama
sumokėta suma be transporto išlaidų, tačiau su sąlyga, kad bendras pakeitimų kiekis
negali viršyti 5% viso užsakymo. Visos pretenzijos turi būti pateiktos nuo sodinukų
pristatymo dienos iki rugpjūčio 15 dienos. Apie nuostolius, viršijančius 5%,
reikia pranešti per 30 dienų nuo sodinimo, kad galėtume patikrinti sodinimo praktiką
ir įvertinus priežastis priimti atitinkamą sprendimą. Tuo atveju, kai augalai
yra ne tos kaip nurodyta veislės, mes pakeisime 100% neteisingų sodinukų ar
grąžinsime už juos pinigus. Jokiu būdu mūsų atsakomybė nėra didesnė už įsigytų
Prekių kainą. Vynuoges.lt neatsako už jokią kitą žalą, įskaitant, be
apribojimų, prarastą pelną, atsitiktinius, specialius ar kitokius nuostolius,
susijusius su bet kokiu nesėkmingu augimu. Skiepytiems vynmedžiams bus taikoma
garantija tik tuo atveju, jei augalai bus pasodinti taip, kad skiepo vieta bus ne
aukščiau kaip 5 cm virš galutinio dirvožemio lygio, kaip nurodyta sodinimo
instrukcijose. Mes neatsakome už sodinukų praradimą ar žalą, atsirandančią dėl
nuo mūsų nepriklausančių priežasčių, įskaitant, bet neapsiribojant, netinkamai prižiūrimus
augalus, augalus, kuriems įtakos turi aplinkos sąlygos arba pirkėjo sukeltos
sąlygos, kurių Vynuoges.lt nerekomenduoja, arba nuostolius, patirtus per pavasarines
šalnas ar žiemos šalčius. Pirkėjas yra atsakingas už augalų, kurie turėtų augti
jų atsparumo zonoje, parinkimą ir tinkamą sodinimo datą. Pakeitimams, pateiktiems
pagal šią pakeitimo politiką, netaikoma ta pati garantinė sutartis. Vynuogių
sodinukams, pasodintiems į vazonus ar kitus ribojančius indus, ši garantijos
politika netaikoma. Pateikdamas mokėjimą pirkėjas sutinka su pardavėju, kad
tai yra visa mūsų atsakomybės apimtis, susijusi su bet kokiais klausimais, susijusiais
su mūsų produktu.
8.4. Kitoms nei vynuogių sodinukai Pirkėjų įsigytoms prekėms
taikoma įprastinė 2 metų prekių kokybės garantija, jei Parduotuvėje prekių
aprašyme nėra nurodyta kitaip.
8.5. Esant nekokybiškai prekei, bendru sutarimu Pirkėjas turi
teisę pasilikti prekę su defektais bei atgauti dalį už tokią prekę sumokėtos
kainos.
9. TEISĖ
ATSISAKYTI SUTARTIES. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
9.1. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties per 14
(keturiolika) dienų nuo prekės (išskyrus vynuogių sodinukus) pristatymo
(gavimo) dienos, arba jeigu Pirkėjas-vartotojas vienu užsakymu užsakė
daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo paskutinės
prekės pristatymo (gavimo dienos), arba jeigu prekė pristatoma skirtingomis
partijomis arba dalimis, – nuo paskutinės partijos ar dalies pristatymo
(gavimo) atsisakyti elektroninių ryšių
priemonėmis sudarytos Pirkimo–pardavimo sutarties, išskyrus sutartis, nurodytas
Civilinio kodekso 6.22810 str. 2 d. Pirkėjas sutarties gali atsisakyti
pristatydamas prekę į:
IĮ Ekoflora būstinę, adresu: Vakarų g. 5, 14158 Antežeriai, Vilniaus r.
arba elektroniniu paštu info@vynuoges.lt atsiųsdamas Pardavėjui
pranešimą apie Pirkimo–pardavimo sutarties atsisakymą. Iš Pirkėjo pranešimo
turi būti aiškus Pirkėjo ketinimas atsisakyti sutarties. Pirkėjas taip pat turi
pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, kvitą ir pan.), pristatydamas šį
dokumentą arba atsiųsdamas jo kopiją kartu su pranešimu dėl sutarties
atsisakymo, iš kurio būtų aišku, kad jis prekes įsigijo iš Pardavėjo. Pirkėjui
viena sutartimi įsigijus kelias prekes, jo atsisakymo teisė galioja tiek visų
prekių atžvilgiu, tiek vienos ar kelių prekių atžvilgiu. Toliau Taisyklių 9.2.
– 9.13 punktuose nurodytos sąlygos yra taikomos, kai prekes grąžina Pirkėjas.
9.2. Prekės Pardavėjui grąžinamos ne vėliau kaip 14
(keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo apie Pirkimo–pardavimo sutarties
atsisakymą pateikimo Pardavėjui. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako
Pirkėjas. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos, nebent
Pardavėjas po pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo Pirkėjui nurodo
kitaip.
9.3. Prekės gali būti grąžinamos fiziškai į IĮ Ekoflora
būstinę, adresu: Vakarų g. 5, 14158 Antežeriai, Vilniaus r. arba Pirkėjas gali
grąžinti prekes per savo pasirinktus tarpininkus (kurjerius), kurie turi
pristatyti į IĮ Ekoflora būstinę, adresu: Vakarų g. 5, 14158 Antežeriai, Vilniaus
r. Prieš grąžinant prekes per tarpininkus (kurjerius), Pirkėjas privalo
susisiekti su Pardavėju nurodytu telefonu ar elektroniniu paštu (tel. +370 682
57560 arba el. paštu info@vynuoges.lt) ir suderinti prekių grąžinimą.
9.4. Pirkėjui pinigai už grąžinamą prekę, įskaitant Pirkėjo
už pristatymą apmokėtas sumas, grąžinami po to, kai prekės yra grąžinamos
Pardavėjui. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos
negrąžinamos. Pirkėjas sutinka, kad pinigai jam būtų grąžinami banko pavedimu į
tą sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
9.5. Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo
sąlygų, jei pinigų jis negali perversti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti
prekes, netikslių duomenų ar pan.).
9.6. Bet kuriuo grąžinimo atveju Pardavėjas neprivalo
atlyginti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad šis pasirinko
kitą, negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis prekių pristatymo būdas.
9.7. Kitais, nei sutarties atsisakymas, atvejais, Pirkėjas,
kai jam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas,
Prekes grąžinti gali Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta
tvarka. Dalis kokybiškų prekių, tokių kaip elektrotechnikos prietaisai,
higienos prekės, augalai (vynuogių sodinukai) taip pat tinkamai
suteiktos paslaugos, negali būti grąžinamos. Tokių prekių sąrašas yra nurodytas
LR Vyriausybės 2014 m. liepos 22d. nutarime Nr. 738 „Dėl Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos
taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo.
9.8. Pirkėjas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali
prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą,
grąžinti prekę bei atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas
ir grąžinimas vykdomas šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka.
9.9. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
9.9.1. grąžinama prekė turi būti originalioje ar kitos rūšies
tvarkingoje pakuotėje;
9.9.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
9.9.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės
išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenupleėštos apsauginės plėvelės ir kt.), šis
punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
9.9.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos,
kokios buvo Pirkėjo gauta;
9.9.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą
patvirtinančią sąskaitą faktūrą, ir užpildyti prekių grąžinimo prašymą;
9.10. Prieš grąžindamas ar keisdamas nekokybiškas prekes,
taip pat tais atvejais, kai kokybiškos prekės grąžinamos ne dėl sutarties
atsisakymo Pirkėjas susisiekia su Pardavėju jo
nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu (tel. +370 682 57560 arba
el. paštu info@vynuoges.lt) ir suderina prekių grąžinimo
ar keitimo sąlygas. Nekokybiškas prekes Pirkėjas taip pat gali grąžinti Pardavėju
į IĮ Ekoflora būstinę, adresu: Vakarų g. 5, 14158 Antežeriai, Vilniaus r. Jei
Pirkėjas nori keisti nekokybišką prekę, prekės pakeičiamos per Pardavėjo nurodytą
terminą, kuris paprastai nėra ilgesnis nei laikas, reikalingas keičiamai prekei
į Pardavėjo - IĮ Ekoflora būstinę, adresu: Vakarų g. 5, 14158 Antežeriai, Vilniaus
r. pristatyti.
9.11. Jeigu grąžinama prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra
sugadinta, netvarkinga ir / ar netinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę
nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų už grąžinamą
prekę.
9.12. Pirkėjas negali grąžinti tokių prekių, kurių grąžinimo
galimybės nenumato Lietuvos Respublikos teisės aktai (pvz. augalų – vynuogių
sodinukų).
9.13. Esant nekokybiškai suteiktoms paslaugoms, Pirkėjas turi
teisę reikalauti pašalinti paslaugų teikimo trūkumus, grąžinti už paslaugas
sumokėtą kainą, sumažinti paslaugų kainą.
10. NUOLAIDOS IR AKCIJOS
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias
akcijas, taikyti nuolaidas Parduotuvėje.
10.2. Išsami informacija, susijusi su nuolaidomis ar
akcijomis, yra pateikiama Parduotuvėje, vykdant konkrečią akciją ar taikant
nuolaidas.
10.3. Kai Pirkėjas įsigyja prekę, kurią perkant Pardavėjas
suteikia tam tikrą nuolaidą ar dovaną, ar Pirkėjas atsiskaito dovanų kortele, o
Pirkėjas pasinaudoja numatyta prekės grąžinimo teise, Pirkėjui yra grąžinama
tik jo už prekę realiai sumokėta suma.
10.4. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro
įspėjimo, pakeisti akcijų ar nuolaidų taikymo sąlygas, taip pat jas panaikinti.
Bet kokie akcijų ir nuolaidų sąlygų tvarkos pakeitimai ar panaikinimas galioja
nuo jų paskelbimo momento.
11. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
11.1. Pirkėjas atsako už Registracijos duomenų teisingumą.
Jei Pirkėjas nepateikia tikslių Registracijos duomenų ir / ar laiku jų
neatnaujina, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2. Pirkėjas atsako už Registracijos duomenų perdavimą
tretiesiems asmenims. Jei Parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi ar
prekes arba paslaugas įsigyja trečiasis asmuo, prisijungęs prie Parduotuvės
naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko
Pirkėju ir visos su tuo susijusios pareigos tenka Pirkėjui.
11.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais
atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Taisyklėmis
ir / ar Pirkimo–pardavimo sutartimi, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.4. Pardavėjas atsako už Parduotuvės veikimo sutrikimus ir
dėl to Pirkėjo ar trečiųjų asmenų patirtus tiesioginius nuostolius ar žalą, jei
jie atsirado dėl Pardavėjo tyčinių veiksmų.
11.5. Jei Pardavėjo Parduotuvėje yra nuorodų į kitų įmonių,
įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten
esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja
ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
11.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai
tik tiesioginius nuostolius.
11.7. Pardavėjas neatsako už Pirkimo–pardavimo sutarties
nevykdymą ir / ar prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko
dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo
kontroliuoti ir protingai numatyti Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu ir
negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force
majeure aplinkybės). Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau kaip 1 (vieną)
mėnesį, šalys tarpusavio susitarimu gali nutraukti Pirkimo–pardavimo sutartį.
12. INFORMACIJOS TEIKIMAS
12.1. Pardavėjas visus pranešimus ir kitą informaciją siunčia
Pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu. Ši laikoma gauta Pirkėjo
praėjus 3 (trims) valandoms nuo jos išsiuntimo momento.
12.2. Pardavėjas neatsako už jokius internetinio ryšio,
elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimus, dėl kurių Pirkėjas
negauna elektroninių laiškų iš Pardavėjo.
12.3. Visus pranešimus, reikalavimus, prašymus ir klausimus
Pirkėjas siunčia šiose Taisyklėse nurodytais kontaktais, taip pat Parduotuvės
skyriuje „Susisiekite su mumis“ nurodytais kontaktiniais
adresais.
13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
13.1. Visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo Parduotuvės
tinklalapyje, įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, informaciją apie
Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės
atsisakyti Pirkimo–pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, Pardavėjo teikiamas
prekės priežiūros paslaugas ir garantijas (jeigu jos suteikiamos), laikoma
pateikta Pirkėjui raštu.
13.2. Taisyklėms ir Pirkimo–pardavimo sutarčiai tarp Pirkėjo
ir Pardavėjo yra taikoma Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos teisė.
13.3. Pardavėjas gali bet kuriuo metu perleisti savo teises
ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių tretiesiems asmenims be Pirkėjo
sutikimo ir jam apie tai nepranešęs.
13.4. Visi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilę nesutarimai dėl
Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu
per 15 (penkiolika) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos
įstatymų nustatyta tvarka.
13.5. Pirkėjas prašymą ir / ar skundą dėl Parduotuvėje įsigytos
prekės ar paslaugos gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos
tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279
1466, el. paštu tarnyba@vvtat.lt,
interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams
apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo
platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.
13.6. Šios taisyklės atnaujintos 2021 m. sausio 20 d.